Saturday 15 October 2011

Blah laa perempuan !

Dah ludah Tapi Jilat Balik puihh- bengong lah kau ni perempuan. Hari tu beria ria cakap dekat kawan aku yang 'BUANG SEMUA GAMBAR AKU YANG ADA DENGAN KORG' kau fikir kitaorg ni apa? Suka hati kau je nak ckp macam tu, then baru baru ni kawan aku bgitau aku yang kau text dia. Apatuhhh? Hari tu kau cakap macam yang kau ni dah tak nak ada kene mengena dengan kitaorg lagi, tapi text jugaa. Text sebab nak tnyer pasal budak tuu. Kenapa tnyer pasal budak tuu? Ada hati dekat kwn aku tu? Blah lahh perempuan. Aku ingat lagi, hari tu kita terserempak tapi kau tak senyum pun dkt aku buat mcm tak nampak je. Kenapa buat mcm tu? Kau malu ke time sch rendah dulu kenal dan berkawan dengan aku? Kau malu sebab dapat kawan yang jahat, perangai teruk, tak pakai tudung? Lain lah mcm kau, kau kann baik, pakai tudung. Semua yang baik baik ada dekat kau laa, yang jahat semua dekat aku kann? Hmm aku dah menyampah dengan kau tahu! Dan paling penting AKU DAH BENCI KAUU dan aku takpernah lupa dan aku takkn lupa apa yang kau cakap kann tu.

1 comment: